REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO – vileness.pl
Sklep internetowy jest prowadzony przez:
– zwany dalej: sklepem
Dane do kontaktu:
Tel: +48 889632943
Email: vileness.pl@gmail.com
SŁOWNICZEK:
OBSŁUGI KLIENTA – biuro obsługi Klienta dostępne pod numerem telefonu i adresem mailowym zamieszczonym na stronie głównej Sklepu Internetowego.
Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną korzystająca ze sklepu internetowego, w tym w szczególności nabywająca oferowane produkty;
Konsument – klient będący osobą fizyczną, korzystający ze Sklepu w celu niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z art. 221 ustawy z 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.1964.16.93);
Koszyk –obszar sklepu, w którym umieszczane są przez klienta przeznaczone do zakupu towary;
Materiały – wszelkie treści zamieszczone przez Klienta w Sklepie Internetowym vileness.pl, w tym w szczególności zdjęcia, wypowiedzi na forum, recenzje produktów znajdujących się w asortymencie Sklepu Internetowego vileness.pl;
Podmiot realizujący płatność – PayPro SA, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań NIP: 779-236-98-87 | Regon: 301345068 lub inny zewnętrzny w stosunku do Sklepu podmiot, pośredniczący przy realizacji płatności za pomocą przelewu bankowego lub płatności kartą płatniczą – dalej Przelewy24;
Sklep Internetowy –prowadzony przez Spółkę sklep internetowy, dostępny pod domeną internetową vileness.pl
Administratorem danych osobowych jest:
, który przetwarza dane osobowe jedynie w celu realizacji zawartych umów, w tym zachowuje dane nabywców celem przyznawania rabatów wynikających z ilości nabywanych towarów.
- 1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego vileness.pl.
- Rozliczenia transakcji kartą płatniczą i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem PayPro SA, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań NIP: 779-236-98-87 | Regon: 301345068 i na podstawie regulaminów zawartych na stronie:
– https://www.przelewy24.pl/regulamin,
– https://www.przelewy24.pl/reklamacje,
– https://www.przelewy24.pl/obowiazek-informacyjny-platnik,
- 2 Informacje o produktach zawieranie umów
- Informacje o produktach dostępnych w asortymencie Sklepu Internetowego stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
- Ceny przypisane do produktów w sklepie internetowym są cenami brutto, wraz z podatkiem Vat w stawce obowiązującej w danym dniu.
- Ceny nie obejmują kosztów dostawy, o których klient informowany jest przed zawarciem umowy.
- Przed zawarciem umowy klient dodaje wybrane przez siebie towary do koszyka. Do zawarcia umowy zawartość koszyka może być przez klienta dowolnie modyfikowana. Przed zawarciem umowy klient uzyskuje informację o całkowitej cenie zawarcia umowy wraz ze wszystkimi elementami składowym, koszty dostawy etc.
- Zawarcie umowy następuje poprzez wprowadzenie swoich danych przez klienta w systemie płatności Przelewy24 i dokonuje się w chwili akceptacji płatności przez Przelewy24.
- Zawieranie umów oraz przeglądanie sklepu internetowego nie wymagają rejestracji przez klienta.
- W przypadku wyboru przez klienta sposobu zapłaty „za pobraniem” zawarcia umowy dochodzi w chwili złożenia przez klienta zamówienia na produkt lub produkty i zaakceptowania ceny wraz kosztami. Umowa taka zawierana jest pod warunkiem zawieszającym zapłaty przez klienta ceny o odbioru produkty przesłanego na odległość. W przypadku braku zapłaty i odbioru przesłanego towaru, umowę uważa się za niezawartą z chwilą zwrotu towaru do sklepu internetowego przez podmiot realizujący wysyłkę.
- 3 Rękojmia i warunki reklamacji z rękojmi
- Sklep jest odpowiedzialny wobec Klienta, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia), gdzie wadą fizyczną jest niezgodność dostarczonych produktów z umową. Spółka odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 (dwóch) lat od dnia wydania produktu Klientowi. Jakiekolwiek postanowienie niniejszego § 9 nie wyłączają ani nie ograniczają uprawnień Klientów, nabywających produkty jako Konsumenci, przewidzianych w obowiązujących przepisach prawa, w tym w szczególności w art. 556 – 576 Kodeksu cywilnego.
- Sklep w ciągu 14 (czternaście) dni kalendarzowych ustosunkuje się do reklamacji Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
- Reklamowany produkt na leży na koszt sklepu przesłać niezwłocznie na adres jego siedziby.
- 4 Rezygnacja z zamówienia oraz odstąpienie od umowy
- Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży produktu zakupionego w Sklepie Internetowym vileness.pl w ciągu 14 (czternastu) dni kalendarzowych bez podawania przyczyny oraz bez ponoszenia kosztów od daty otrzymania zrealizowanego zamówienia (wydania produktu) lub od daty otrzymania przez Konsumenta ostatniej części zrealizowanego zamówienia – jeżeli zamówienie jest realizowane.
- W przypadku odstąpienia od umowy Konsument zobowiązany jest do zwrotu przedmiotu umowy w terminie 14 dni od otrzymania przez sklep oświadczenia o odstąpieniu.
- Odstąpienie od umowy następuje na adres mailowy sklepu lub przesyłką poleconą operatora publicznego.
- W przypadku odstąpienia od umowy, zwrotu zapłaconej sklep dokona w ciągu 3 dni od otrzymania oświadczenia, w przypadku, gdy towar nie został wysłany lub w terminie 3 dni od zwrotu towaru – gdy odstąpienie nastąpiło po wysłani towaru przez sklep do klienta.
- 5 Postanowienia końcowe
- Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie swoich uprawnień: zwracając się do powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.
- Informacje dla konsumentów, w tym informacje na temat możliwości uzyskania pomocy, dostępne są również na stronie internetowej Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów www.uokik.gov.pl .
- Platforma internetowego rozstrzygania sporów pomiędzy Klientami a przedsiębiorcami na szczeblu unijnym dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Kontakt ze sklepem internetowym możliwy jest za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem vileness.pl@gmail.com
Załącznik nr 1 – Wzór odstąpienia od umowy
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
(* miejscowość, data)
OŚWIADCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
Ja, (* imię i nazwisko), niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży _____________(* proszę podać nazwę produktu) umowy o świadczenie usług, zawartej w dniu (* dzień zawarcia umowy).
(* imię i nazwisko Klienta)